10 Nisan 2011 Pazar

huzunlu ask hikayesi


İki makine toqquşacaq. Sonra adam ölecek. Onlardan biri de Ayten olacak. Bu sözleri bir ihtiyar erkek Elnur diyordu. Elnur bunu duyacak hemen çılgına döndü. Ardarda sorular sormaya başladı:

-Ben onu rəfiqəsigilə qoymayım gitsin?
-Gider makine vurur onu?
-Onun yanında olayım onu ​​qoruyum vız olmaz, e le mi?

Ancak ihtiyar dedi:

-Elnur, yazılanı bozmak olmuyor .... Eğer Aytənin sağ kalmanı istiyorsan kendi görme yeteneğini, işitme yeteneğini ve konuşma yeteneğini itirməlisən. Doğru sen göremeyeceksin, eŞitməyəcəksən, konuşamamandır ancak sana Ayten bakacak, Ayten sağ olacak, senin yanında olacak. Söylediklerimi kabul yapmak istersen gelen haftanın 1. günü bu dönemde aynı bu parka gel ......

İhtiyar erkek şunları dedi ve gözden kayboldu. Elnur kendi evine gitti. Çok fikirləşdi.Qərara aldı ki, parka gitmesin.

Elnur gidiyordu Aytənlə görüşmeye, ancak Aytəni gözü önünde makine vurdu. Ayten dünyasını değiştirdi. Kaç günler geçti. Ayten ölmeden önce bir mektup yazmıştı. "Mektup bugün ona ulaşmıştı. Elnur mektubu okumaya başladı. Mektupta yazılmıştı:

-Əzizim Elnur! Bu benim Ayten ... Seni çok seviyorum. Belki de sen bu mektubu okurken ben hayatta olmayacam. Biz görüştüğümüz parkta sen gedəndən sonra bir ihtiyar erkek bana yaklaştı ve dedi:

-Elnur ölecek .. Eğer onun ölmesini istemiyorsan kendin ölməlisən. Ben kabul ettim. Ben şimdi hayatta yokum, ama biliyorum ki, sen həyatdasan ...

New! Click the words above to view alternate translations. Dismiss

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

banner

banner
desert operations